So...?

dinsdag 29 januari 2013

Zo als jullie in mijn shoplog konden lezen had ik het So..? Rocking Diva pakket gekocht. Ik had nog beloofd om hier een review over te schrijven.
Kijken jullie mee?


So…? In Love ziet er snoeperig uit met haar roze tint, bloemen en het hart, maar tegelijkertijd ook stoer door de Rock ‘n Roll stijl in de tekening. Dit met liefde overgoten parfum zal iedereen als een blok voor je laten vallen, dankzij de toegevoegde noten: sinaasappel, rozen en sandelhout.

Het parfum opent heel fris en ik ruik in het begin vooral de rozen. Na een paar minuten wordt de geur ietsje zoeter en komt een lekkere sinaasappelgeur je neus tegemoet. Wanneer het parfum al wat langer op de huid zit ruik je ook zeker sandelhout, hierdoor wordt So…? In Love namelijk wat warmer en vrouwelijker.
So…? In Love kan prima overdag gedragen worden aangezien het geen zware geur is. Ook vind ik dit een geschikte geur voor in de lente en de zomer, omdat het parfum lekker fris en fruitig opent door de sinaasappels en de rozen.



So…? Fab ziet er wat meer Rock ‘n Roll uit door de donkerpaarse kleur, maar de tekening is weer heel vrouwelijk en girly door de sierlijke vlinder. In dit parfum zit onder andere bergamot, jasmijn en praline.

So…? Fab is voor dappere dames met pit, dit parfum is namelijk net wat zwaarder dan So…? In Love.
Als ik So…? Fab opspuit ruikt ‘ie meteen zoals het parfum de rest van de dag ook ruikt: zoet, warm en vrouwelijk. De aparte combinatie van praline en bergamot maar het in zijn geheel een lekker geurtje. Jasmijn ruik ik er het minst in terug, bergamot en praline zijn de meer aanwezige noten in So…? Fab.
Héérlijk. Ik vind het een typische geur voor het najaar, wanneer het buiten koud is wil je immers warmte om je heen en die warmte ruik je zeker in So…? Fab. Dit parfum vind ik zowel voor overdag als ‘s avonds heel geschikt.


So...? Daring heeft als uiterlijk een stoere rode kleur die meteen opvalt. Door het zwaard met vleugels die er op staat kreeg ik de indruk dat het een combinatie is van duivels maar nog een engeltje.
Deze parfum bevat de noten citrus, jasmijn en sandelhout.

De So...? Daring maakte meteen de geur waar die ik in gedachten had bij het flesje. Hij is namelijk best sterk van geur en de zwaarste van de drie, dit komt vooral door de sandelhout.
Wel is dit een hele lekkere parfum, zeker geschikt voor de twintig plusser en voor de avond.


Bij deze drie geuren merk ik dus wel duidelijk dat er verschillende niveaus zijn, zo is dus de So...? In Love het lichtste van geur, en komt daarna de So..? Fab en is de So..? Daring toch wel het zwaarste van de drie.
Wel vind ik ze alle drie lekker en is het best een mooie combinatie omdat je dus bij verschillende gelegenheden één van deze geuren kan gebruiken.



Prijs en verkrijgbaarheid
Het pakket van de So…? Rocking Diva is verkrijgbaar bij Wibra en kost €6,99 (3x15 ml).

Welk parfum is jouw favoriet op het moment?


xx Nathalie




0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena