Dank u meneer de postbode..

donderdag 31 januari 2013




Jippie een pakketje in de brievenbus van Lingerie & Beyond!
Zo als jullie eerder hebben kunnen lezen heb ik over Lingerie & Beyond geschreven, nu heb ik dus mijn pakketje van hun binnen en ik kon niet wachten dus heb het meteen geopend. 



 
Toen ik de doos open maakte zag ik dit mooie paarse papier, echt alsof ik dus een cadeautje open maakte.

 
Onder dit papiertje trof ik dit aan..

  
Twee doosjes, waarvan een kleine en een grote, twee magazines en een kaartje.

In het grote doosje zat deze prachtige witte beha, voorzien van mooi kant en een super schattig strikje.

Hier zien jullie het schattige strikje van dichtbij met een super lief steentje er op.

Ook vind ik het super leuk dat ik deze beha zowel met als zonder bandjes kan dragen, dit is natuurlijk super handig bij bepaalde kleding stukken.

 
In het kleine doosje zat deze prachtige string, wederom voorzien van kant.
Ook kan je zien dat er verschillende stof soorten zijn gebruikt, waaronder ook een mooie zilverdraad.

 
Dit is hoe ze string er van een afstandje uit ziet, aan de bovenkant zit de mooie band van kant. 

 
 Is dit de voorkant? Nauw nee dus, dit dacht ik in het begin wel.
Deze super schattige strik zit op de achterkant, dit vind ik erg leuk omdat het anders is dan de doorsnee string!

 
 Ook zaten deze twee magazines er bij, 

 
 Die er werkelijk prachtig uit zien, dit is gewoon leuk om in te bladeren met super mooie lingerie er in.

 
 Als dank zat er ook nog een leuk kaartje bij,

Met zelfs nog een hand geschreven tekstje er bij, dit maakt het vind ik toch persoonlijker.

Ik was dus zo als jullie kunnen zien super blij met dit erg leuke pakketje, en was voor mij het bewijs dat ze ook echt goed kwaliteit lingerie verkopen. Ook vond ik het erg leuk dat je het dus ook echt ontvangt als een klein cadeautje. Neem allen dus zeker nog een kijkje op lingerie & beyond.

Wat voor kleuren lingerie dragen jullie vaak?

xxx Nathalie

1 reacties:

Stephanie zei

Wauw super mooie lingerie!

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena