Gratis Peijnenburg!

zaterdag 2 februari 2013


Ja je leest het goed, gratis Peijnenburg koek, lees verder hoe je dit kan krijgen.


Ik kwam dit tegen op mijn facebook en dacht laat ik hier eens over schrijven zo dat iedereen hier van kan genieten.

Het enige wat je hier voor moet doen is lid worden van de Peijnenburg facebook, en het bericht delen.


Hiervoor kan je hier klikken voor de gratis Peijnenburg Overheerlijk! en hem aanvragen.
Dan neem jij ook deel aan de Peijnenburg koek-ketting.


Als je dit hebt gedaan krijg je een mail in je mailbox, en kan je de Peijenburg Overheerlijk in de winkel kopen, in de smaken Belgische chocolade, Noten of Appel-kaneel.
Vergeet niet het bonnetje mee te nemen, want deze moet je hierna op sturen en ontvang je het aankoop bedrag terug op je rekening.
En vergeet dan vooral niet te genieten van je lekkere koek!



xxx Nathalie

2 reacties:

Stephanie zei

Erg leuke actie! Ik ben alleen niet zo'n grote fan van ontbijtkoek helaas! Maar deze combinaties zien er wel lekker uit, misschien geef ik me moeder eens de opdracht om deze te kopen(:

Unknown zei

Misschien ga je één van deze combinaties wel lekker vinden. Ik zelf ga wel één halen, welke ben ik alleen nog niet uit ze lijken mij alle drie lekker haha.

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena