Hand-drawn Lettering.

maandag 28 januari 2013



Iedereens handschrift is verschillend, en soms vind ik het best interessant om te bekijken hoe iemand schrijft en hoe dat in verbinding staat met je persoonlijkheid. Vandaag laat ik zien hoe mijn handschrift eruit ziet.

Officieel hoor in links te schrijven, maar op de basisschool is mij altijd rechts geleerd.
Hierdoor kan ik niet heel netjes schrijven en gaat het af en toe wel eens fout met sommige letters.
Toch ben ik zelf altijd hard bezig om netjes te schrijven.



Hier heb ik met mijn normale handschrift geschreven. Ik schrijf hierbij wel rustig omdat het anders gewoon niet te lezen valt.



Hier heb ik sierlijker geschreven en met dikte in de letters.
Hier heb ik dus beter mijn best op gedaan.


Zo als jullie kunnen zien op deze foto heb ik dit geschreven met een "stabilo's move" pen, door hoe deze pen gevormd is kan ik hier goed mee schrijven. Ook is deze pen speciaal voor mensen die rechtshandig zijn, in de hoop dat ik mooier met rechts kan schrijven.


Ik vond dit leuk om te doen, en ik vind het ook leuk om bij anderen te zien!
Dus laat dan even in de comment achter of je dit ook gedaan hebt of niet.

xx Nathalie


2 reacties:

Stephanie zei

Wauw super mooi handschrift! daar kan ik nog een hoop van leren, mijn handschrift is echt een kliederboel! Gelukkig typ ik veel meer dan echt schrijven!

Anoniem zei

Leuk artikel! En je hebt een mooie blog. Zullen we elkaar volgen? Ik volg je nu via Bloglovin'!

Liefs,
Vienna

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena