Meet Nathalie

woensdag 23 januari 2013



Omdat jullie mij eigenlijks nog niet kennen, ga ik deze tag plaatsen die vol zit met persoonlijke vragen. De "Meet Nathalie" tag bevat wat vragen over mijzelf en over willekeurige onderwerpen.
Op naar de vragen!

Geboortejaar?
Ik ben geboren in 1992.

Hoe lang ben je?
Ik ben 1,70 meter, ik voel me soms wel klein als ik om me heen kijk. Maar ik heb wel het voordeel dat ik netjes hakken kan dragen zonder een reus te worden.  

Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd?
Ik schrijf dit op dinsdagavond, dus ik neem de gedachte van vanmorgen maar even. Ik dacht eraan dat ik vandaag 2 tentamens had waar ik toch wel behoorlijk zenuwachtig voor was.

-Uiteindelijk 2% tekort gehad op mijn Psychologie tentamen dus gezakt.-
-En voor Nederlands tentamen geslaagd.- 

Waar ben je op dit moment?
Op mijn gebruikelijke plekje. Namelijk op onze hoekbank, in de hoek en lekker warm onder een fleece deken.

Single/relatie?
Ik heb volgende maand 2 jaar een vriend, Stefan.

Beschrijf jezelf kort, maar krachtig:
Ik ben een spontane allermans vriend.

Wat zou je op dit moment graag willen?
Op dit moment zou ik graag die 2% van mijn tentamen cadeau krijgen.


Wat is je doel in het leven?
Ongelofelijk cliché, maar ik wil gewoon heel erg gelukkig worden/zijn en doen wat ik leuk vind. Ook hoop ik op een hele mooie toekomst met mijn vriend.


Waar ben je bang voor?
Ik ben bang om te falen, om dus niet dingen te kunnen bereiken die je wil.

Heb je je rijbewijs?
Ja, sinds 14 november 2012 - 8.40uur ben ik in het trotse bezit van een rijbewijs!

Nagellak of lippenstift?
Nagellak, absoluut. Ik vind producten op mijn lippen toch niet altijd even fijn en eindig meestal met een simpele lippenbalsem of helemaal niks. Mijn nagels in alle kleuren van de regenboog vind ik dan echter weer geweldig.



Wat is je favoriete seizoen van het jaar?
Zomer, omdat ik het gevoel heb dat dat het seizoen is waarin we allemaal op ons best zijn, we ons het best voelen en waarin we de leukste dingen doen. Verder ben ik ook gek op het warme weer, ik houd echt niet van de kou, de regen en de wind.
Ik heb ook gauw last van een winter dip, dus voor mij echt te zomer.

Wil je ooit gaan trouwen?
Ik hoop dat het wel een keer gaat gebeuren. Ik kijk er wel erg naar uit als dit in de toekomst gebeurd.

Ben je een healthy-freak?
Nou, niet echt eigenlijk. Ik eet best weinig tot geen fruit en ik sport ook niet. Wel is het zo dat ik geen slechte gewoontes heb. Ik rook niet, drink niet veel alcohol en gebruik geen drugs.

Wat voor kleur haar en lengte heb je?
Mijn haarkleur is goudblond en dit is mijn natuurlijke haarkleur. Mijn haar is van het zomer lekker kort geknipt en is nu weer aan het groeien in de lengte, dus ik heb een lengte van net op mijn schouders.

Welk kleding/of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Ik zoek nog steeds de perfecte trui om lekker in weg te kruipen en die lekker warm is.

Heb je tattoos?
Nee, ik heb geen tattoos.


Heb je piercings?
Alleen twee gaatjes in beide oren en in mijn linker oor twee piercings halverwege in mijn oor in het kraakbeen.

Draag je een bril?
Ja, ik heb een aardige oogafwijking, dus ik heb wel een bril nodig. Gelukkig wordt die meestal vervangen door mijn lenzen, want ik vind een bril meestal niet zo fijn zitten.

Wat is jouw perfecte pizza?
Ik hou echt van pizza met garnalen en héél veel kaas!


Favoriete eten/drinken?
Mijn favoriete eten is gegrilde kip. Daar word ik echt heel vrolijk van.
Als het gaat om drinken maak je me blij met dubbel fris of rivella. Ik bestel bijna altijd rivella.


Wat is je favoriete parfum?
Sinds kort is Sex and the city echt mijn geurtje waar ik snel naar grijp.

Dit kan volgende maand zo weer anders zijn.

Wat is het laatste wat je kocht?
Vandaag een lekker broodje op school.

Wat deed je vanochtend om 08:00 uur?
Toen zat ik in mijn bus onderweg naar school.

Favoriete ijsje?
Dan kies ik toch voor Ben & Jerry’s. Mijn favoriete smaak is Cookie Dough.

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik ben geen enorm goede slaper. Maar als ik slaap, slaap ik erg diep.

Wat zijn je plannen voor 2013?
Heel veel leuke dingen doen, dat ten eerste. En de overgang van mijn opleiding halen.


Met hoeveel kussens slaap jij?
Er liggen er drie grote op mijn bed. Ik hou van kussens.



Ben je een ochtend of avond persoon?
Avond, absoluut. Ik ben actiever én productiever, de meeste ideeën en de meeste drijfveer om te schrijven komt ‘s avonds naar boven. Niet altijd even praktisch.


Ben je geordend of rommelig?
Ik ben heel erg rommelig van mezelf, hoewel ik op het moment wel mijn best blijf doen om alles netjes te houden in mijn kamer. Ik leer het ooit wel.


Wat verwacht je in 10 jaar te hebben bereikt?
Over 10 jaar, zo dan ben ik 30.. dat klinkt al "oud".

Maar ik hoop dat ik dan mijn opleidingen af heb en een leuke baan heb. 
Hopelijk mag ik dan ook genieten van een leuk gezinnetje in een super knus huisje samen met mijn vriend.

Wie mis je op dit moment?
Ik mis mijn vader iedere dag, die is voor 2,5 jaar geleden overleden. Maar hier voor heb ik een mooi plekje in mijn hart, waar ik aan hem kan denken wanneer ik maar wil.

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ik denk dat dat mijn ogen zijn. Ik vind dat ik wel mooie aparte ogen heb en hoor van veel mensen dat ze mooi zijn.


Ben je verlegen?
Af en toe, maar ik denk dat ik mezelf inmiddels wel aardig heb aangeleerd hoe ik makkelijk een praatje moet maken. Het ligt ook helemaal aan de persoon die ik tegenover me heb, als diegene zelf enorm verlegen is, dan word ik daar ook verlegen van. Grote groepen vind ik dan ook weer een stukje lastiger, omdat ik niet snel degene ben die een gesprek begint. Als iemand me aanspreekt, dan kan ik weer wel een heel verhaal vertellen. Het ligt echt enorm aan de situatie.


Heb je een accent?
Ik kom uit Drenthe dus dit kan je wel aan mij horen, en ik denk af en toe ook wel aan mijn typen kan lezen. Aangezien dit niet altijd 100% Nederlands is. Verder spreek ik wel behoorlijk ABN.

Zussen/broers, hoe oud?
Ik heb één broer, hij is 24 jaar.

Hoe ziet jouw dagelijkse leven eruit? 
Twee van de zeven dagen die er in de week zitten moet ik naar school, waarvan één dag 8 uur en één dag maar 2,5 uur. 
Maar naast dat ik naar school ga, loop ik ook nog 3 dagen in de week stage. Daar ben ik twee dagen 6,5 uur te vinden en één dag 7 uur.
Ook ga ik natuurlijk weleens lekker shoppen, of naar een vrienden. Ook ben ik te vinden bij mijn vriend of gewoon lekker thuis.

Dat waren alle vragen. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om dit te lezen en me misschien wat beter hebben leren kennen.

xx Nathalie

0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena