Shoplog

zondag 13 januari 2013



Mijn eerste, maar zeker niet laatste shoplog.
Vrijdag ben ik lekker wezen shoppen, en mij leek het leuk om hier een shoplog over te maken.
Over bepaalde producten komt nog een review, benieuwd welke?
Kijk dan mee.



Bakkerij AH

Cookie trip choc 2 stuks €2,18


Aangezien ik na een lange stage dag in de stad was, had ik wel even zin in wat lekkers.
Daarom besloot ik deze overheerlijke cookies te kopen.

Deze cookies zitten vol met witte en bruine stukjes chocolade en vooral wanneer ze vers zijn vind ik ze het lekkers, dan zijn sommige stukjes chocolade nog gesmolten jummie!



Tuinen 

Deep cleansing gel €7,79 per stuk






Ik heb al heel lang last van acné op mijn schouders en bovenarmen.
Iets waar ik mij best voor schaam, vooral in de zomer met het dragen van hemdjes voel ik mij hier niet prettig bij. Daar moest dus iets aan gebeuren, dus ik ben langs de tuinen geweest en heb de Tea tree cleansing gel gekocht.
Dit ook op aanraden van de verkoopster, deze ga ik nu dus testen en hier komt dan nog een review over.




Six
2 vinger bloemen ring
Sale €7,95  €2,00

 


Jeej! Uitverkoop bij de Six, altijd leuk natuurlijk.
Dus ook ik liep even naar binnen, helaas was ik niet de enige die blij was en waren dus veel leuke sieraden al verdwenen. Ook wou ik expres niet te veel kopen omdat ik al behoorlijk wat sieraden heb.
Maar ik kon deze ring niet laten liggen, ik zag deze super mooie 2 vinger ring met rode bloemen er op en zag mij er van het zomer al mee rond lopen.
Lekker fleurig !
 



Pipoos

 Uitsteek vorm Hartje €4,50



Er schoot mij een super leuk idee binnen voor Valentijnsdag, hiervoor moest ik dus even naar de pipoos en kocht deze uitsteek vormpjes in hartvorm.
Alvast nieuwsgierig naar mijn idee?
Het heeft te maken met het gezegde "De liefde van de man gaat door de maag" .


Ook zat er een flyer in mijn tasje, er is nog steeds 70% korting bij pipoos!



Wibra

So...? eau de toilette sprays 3x15ml €6,99


Zo loop je de wibra even in voor je moeder, en zo kom je parfum tegen.
Dit leek mij wel interessant, So...? klonk mij bekend ik de oren en dacht
dit niet bij de wibra te treffen. Dus dit moest ik even kopen en mee nemen.
Hier komt nog een review over.




 Broek riem maat 85 met motief €2,99

Riemen, je kan er volgens mij niet genoeg van hebben. Toch heb ik er maar 1..
Dus daar moest even verandering in komen, en zag deze leuke riem met een schattig motiefje.




Sol Nuts snack Zonnebloempitten €0,89




Na mijn ongezonde chocolade cookies snack besloot ik voor in de bus even gezond zonnebloem pitjes te kopen. 
Ik zag ze liggen en dacht, jummie. Voor mensen die zich afvragen hoe ik daar ineens bij kom.
Bij het bekende broodje vitaal bartje (bakkerij bart) at ik altijd eerst de zonnebloem pitjes er af.
Dus ik besloot deze mee te nemen en op te peuzelen in de bus. Maar dit ging niet zo makkelijk als ik dacht, ik dacht dat je ze zo kon eten.. Stom? Nee vast niet, want er stond niks vermeld op de verpakking over met schil en er staat zelfs zout in de ingrediënten.
Toch bleek er wel een schil om te zitten die ik er eerst af moest pellen, was de zout dan voor de houdbaarheid?
Uiteindelijk vond ik dit dus wel erg jammer want zo als je kan zien op de foto's hierboven houd je een heel klein pitje over.
Maar ag,  voor €0,89
heb je een heel zakje waar je wel even zoet mee bent en ze smaken er niet minder om.


Big bazar
 
Hoesje voor digitale camera €0,99




Ik heb al sinds de zomervakantie een digitale boven/onderwater camera, alleen had ik daar nog geen hoesje voor. Voor €0,99 kon ik deze niet laten liggen.


  Muurklok sticker €2,99







Ook kwam ik deze super schattige muur klok sticker tegen. Alleen helaas viel deze een beetje tegen toen ik de verpakking open maakte, hij beloofde veel hoe het op de verpakking stond.
 Volgens de verpakking zou je de klok op de plek van een bloem kunnen plaatsen zodat het lijkt of de wijzers op de bloem zitten. In werkelijkheid zie je de hele bloem niet meer als je de te grote klok er op plaatst. Dit valt dus tegen, en hier moet ik dus even een andere creatieve oplossing voor vinden.



Uiteindelijk heb ik de klok op deze manier neer gehangen. Ben er toch blij mee!



Baby bontlaarsjes maat 21 €2,99






Bij het zien van baby schoentjes hoor ik in mijn hoofd altijd "Aawhh".
En nu ben ik dus blij, want de nicht van mijn vriend is deze maand uitgerekend.
Ieder baby spulletje wat ik zie kan ik dus kopen als cadeautje, zo dus ook deze super leuke laarsjes.
Super schattig voor de koudere dagen want het bont zit helemaal in het laarsje.




Babysokjes €1,09





Ook kwam ik deze super schattige sokjes tegen, deze nam ik dus ook nog even mee.



Febreze luchtverfrisser appel-kaneel €2,99 per stuk.




Ik heb geur kaarsen op mijn slaapkamer, maar aangezien ik daar hoofdzakelijk alleen ben om te slapen. Brandt ik die dus bijna nooit, om toch een lekkere geur in mijn kamer te hebben heb ik deze luchtverfrissers gekocht met de lekkere geur van appel-kaneel.



Boeddha canvas met led 30x30 €2,99



Ook kwam ik deze super leuke Led canvas tegen. Links zijn de lampjes uit en rechts zijn de lampjes aan.


Xenos

Witte kunst roos €1,29



Deze super leuke roos kwam ik tegen bij de xenos, leuk voor mijn kamer!




Handwarmer "cupcake" €0,99




Voor deze koude winterdagen is deze handwarmer een goede uitkomst.  Zoals je links op de foto kan zien zit er een metalen plaatje in die je in moet drukken, hierdoor word de vloeistof die er in zit hard en warmt het zichzelf op.
Om het weer vloeibaar te maken, kook je het voor 5 á 10 minuten.



Keukenschort "Little black dress" €9,99




Mooi in de keuken staan kan echt, vooral met deze super leuke keukenschort. Dit schort lijkt op een jurkje door de parel ketting en het kant wat er aan vast zit. Super leuk!



Spiegeltje met pincet €2,49




Je bent snel onderweg en ineens bedenk je dat je je wenkbrauwen niet hebt gedaan, paniek!
Maar niet met dit handige doosje in je tas met een spiegeltje die 10x vergroot en een handige pincet. Wees altijd en overal die rottige haartjes de baas.


 Vaas kleur €1,79



En als laatste nog even een vaas voor mijn vriend. Ik gaf hem een mooie roos en een gerbera, maar waar laat je die als bij hun in huis geen geschikte vaas te bekennen is? Dus daarom even een mooie donker blauwe vaas voor mijn vriend haha.


Scapino regenlaarsen € 39,99 €31,99




Met dit slechte weer vond ik dat ik wel even regenlaarzen nodig was. Bij de Scapino was hadden ze een leuke kerst korting van 20% en kreeg ik €8,00 korting op deze laarzen.
Ik houd niet zo van de regenlaarzen met de welbekende bloemetjes motief, dus toen ik deze laarzen zag was ik meteen verkocht!




Dit was mijn shoplog voor deze keer, en over sommige producten komen dus nog reviews dus houd mijn blog in de gaten.




xx Nathalie

4 reacties:

Stephanie zei

Wauw die bloemen ring is erg mooi! Een voor een heel leuk prijsje!
Leuke blog heb je, ik ga je volgen(:
xx

Angelique zei

Die koekjes van de AH zijn zo verslavend, nu heb ik er ook trek in haha!

Britt zei

Waar koop je die cup cake hand warmer?!

Britt zei

Sorry, ik zie het al .. De Xenos

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena