John Beerens - Moroccanoil Dry Scalp Treatment

vrijdag 18 januari 2013
gastartikel

Spannend je bent net gevraagd voor een date over 1 maand.
Vlak voor het slapen gaan kijk je in de spiegel om je make-up er af te halen, maar HELP! ineens zie je allemaal schilfers in je haar zitten. Je hoofdhuid jeukte wel maar dit had je niet door.
Dit kan toch niet? Hoe kan je nu met dit kapsel naar die date gaan..
Ik heb de oplossing!




Namelijk Moroccanoil Dry Scalp Treatment , deze verzorging helpt bij het verlichten van een droge, jeukende en schilferige hoofdhuid.

Ik heb dit product ook gebruikt omdat ik vooral erg last had van een jeukende hoofdhuid waardoor ik dus ging krabben. Hierdoor kwamen er nog meer schilfers vrij van mijn hoofdhuid, die je dan in mijn haren terug vond.
Ik zelf kon hier dus niks aan doen maar ik vond dit extreem onprettig en wou hier graag een middeltje voor hebben om hier zo gauw mogelijk af te komen. 



Ik kwam dit middel tegen op Johnbeerens.com en dacht ik probeer het meteen wie weet helpt het mij, en wat voelde ik me fijn! Na een maand was ik er bijna volledig vanaf! Het jeukte nog wel af en toe maar de schilfers waren verdwenen. Voor mij was dit dus echt een wondermiddel.


Dit product koste € 39,55  voor 45 ml, persoonlijk wel aan de prijzige kant. Maar dat heb ik er voor over, omdat dit middel ook echt werkt.

Dit product kan ik dus zeker weten aanraden!

Kijk voor meer super goede producten voor onder anderen haar, huid, make-up ,beauty & gezondheid, geuren, sieraden en dergelijk op John beerens.com
 
xx Nathalie

3 reacties:

Blondyaurora zei

een hele goede tip! Ik heb ook vaak jeuk enzo.. Ik ga het denk ook proberen ! <3

Stephanie zei

Klinkt als een heerlijk product! Alleen wel een beetje prijzig!

Unknown zei

@Stephanie,klopt het is prijzig. Maar zeker weten waar voor je geld. En op zich kan je er ook wel lang mee doen.

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena