Spam, of je leven er vanaf hangt.

zaterdag 5 januari 2013


 

Spam je blog. Dit ken je waarschijnlijk wel van op andere blogs.
Voor één keer mag je hier beneden reclame maken voor je eigen blog, zoveel als je maar wil. 



Meerdere reacties met dit doel zijn toegestaan, URL’s delen mag, slogans mogen, alles mag! Laat je volledig gaan, wees zo creatief mogelijk  (let alleen wel op taalgebruik).
Niet alleen vind ik het zelf leuk om nieuwe blogs te ontdekken, ik wil jullie ook de kans geven om via deze blog nieuwe bezoekers aan te trekken.


Post je blog, en vertel wat je blog inhoud


xxx Nathalie





4 reacties:

Blondyaurora zei

Mijn blog aurora's life gaat over mij en over alles wat ik leuk vind.
Zo zal het gaan over mijn team maar kan je er ook dingen vinden over nagellak of andere leuke dingen. Neem gerust een kijkje op http://aurora-live-by-me.blogspot.nl/

xxxx

Anoniem zei

http://www.aspasiablog.wordpress.com
Mijn blog, Asppasia heeft (nog niet?) een echt thema. Ik schrijf over allerlei dingen, muziek, series, films, boeken,... Binnenkort wil ik ook meer over beauty en fashion gaan schrijven en recepten beginnen posten.

Unknown zei

http://carinslife.blogspot.nl/
Lezen, beauty, reizen, koken, gadgets, sieraden & andere leuke dingen in het leven :)

Veel winacties :) en reviews

Anoniem zei

Mijn blog is: www.byhelena.nl
Je kunt hier van alles vinden over beauty, afgewisseld met fashion, lifestyle, persoonlijke updates en nog veel meer. :)

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena