Tag; Winterlove

maandag 24 december 2012



Winter, we zitten er midden in.
Ik heb deze tag ingevuld met mijn Loves van de winter.
Lezen jullie mee?


 



Wat is je favoriete winter kledingstuk? 

Een lekkere dikke trui, om helemaal lekker in weg te kunnen kruipen.



#  Wat is je meest gedragen winter accessoires?

Mijn sjaal, ik kan niet zonder mijn sjaal.
Ik heb zo'n lekkere warme die ik 2 รก 3 keer om kan slaan en waar ik lekker in weg kan kruipen.



# Wat is je favoriete wintergeur/kaars? 

Ik heb weer een hele voorraad geurkaarsen in geslagen, mijn favoriet is echt 
Frosted Apple & Cinnamon - Glade by brise (Limited edition).

Image and video hosting by TinyPic
Frosted Apple & Cinnamon - Glade by brise (Limited edition)

En verder kaneel kaarsen, en deze heerlijk ruikende Sugar & Spice.

Image and video hosting by TinyPic

Sugar & Spice


# Wat is je favoriete winternagellak? 

Op dit moment vind ik het mooi om echte winterse kleuren zoals bruin en bordeaux rood kleuren te dragen.Ook vind ik het mooi om rond de feestdagen een sierlijke rood te dragen.



# Wat is je favoriete winterdrankje? 

WARME CHOCOLADEMELK! met natuurlijk een lekkere dot slagroom.

Image and video hosting by TinyPic
 


# Wat is je favoriete kerstfilm?

Ik heb geen echte favoriete kerstfilm..
Dit komt ook mede door de hoeveelheid films die ieder jaar herhaald worden.
Dit jaar zat in mijn kerstpakket een dvd The christmas choir. 


"De inspiratiefilm The Christmas Choir is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van Peter Brockman. Hij is verstoten door zijn ouders, zijn vriendin heeft hem gedumpt omdat hij een workaholic is en hij heeft saaie baan. Als hij in aanraking komt met een aantal daklozen, wordt hij door hen aangegrepen. Hij besluit dan ook ze te gaan helpen door een koor op te zetten. 

Hoewel het verhaal zich rond Kerst afspeelt zijn de thema's doorzettingsvermogen, wilskracht, liefde en tweede kansen tijdloos."
Ik zal zien wat ik van deze film ga vinden dit jaar haha.




# Wat is je favoriete kerstliedje? 

All i want for christmas is you...

Ik vind dat kerst liedjes zo'n gezellige sfeer geven, van mij mogen ze best het hele jaar gedraaid worden!



# Wat is je favoriete Wintermaaltijd? 

Mijn favoriete wintermaaltijd is stampotboerenkool, met spekjes er door en een rookworst er bij.
 

# Wat is je favoriete winterproduct? 

Natuurlijk kan ik niet zonder mijn lip balm (Baume hydratant - yves rocher)
Ook sta ik graag onder de douche met mijn Apple delight.

Image and video hosting by TinyPic
                                                Apple delight limited edition - Yves Rocher


# Wat is je favoriete winter/kerstdecoratie?

De lichtjes, vooral als je in de avond door de straat loopt en je overal lichtjes ziet branden.



Wat staat er op de top van jouw kerst wish-list? 

Gezellig samen zijn met mijn vriend, en natuurlijk verdere dierbaren.
Wat betreft cadeau's heb ik geen wish-list.



# Wat zijn jouw plannen voor deze kerst vakantie? 

Vooral genieten! 
Kerst met mijn vriend en schoonouders
En natuurlijk kerst en oud en nieuw vieren met mijn moeder, broer,vriend en mijn vader in gedachtes!
Voor de rest zie ik wel hoe mijn vakantie gaat lopen!


Heb jij al plannen voor de kerst vakantie? 
xxx Nathalie




0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena