Slapen met sokken..

zondag 23 december 2012


Het is weer winter, en ik moet er weer aan geloven....

Slapen met sokken aan..

Het is heel slecht ik weet het want je creĆ«ert wintertenen, waardoor je tenen niet aan de kou wennen...

Maar ik kan niet slapen zonder sokken, mijn voeten zijn zo koud in de winter dat ik 's nachts meerdere keren wakker word van koude voeten en ik het daardoor helemaal koud krijg.
Ik slaap al onder 1 deken en een sprei, maar toch blijven mijn arme voetjes koud.
Slapen met een extra deken lijkt me ook geen optie omdat ik het zelf verder wel warm heb, en met een kachel aan slapen is niet gezond dus dat word hem ook niet.

Dus ik ga mijn bedje 's avonds weer steeds in met mijn lekkere warme sokken aan. 

Zijn hier meer mensen die hier wel last van hebben of van de winter zelf?

xxx Nathalie 



0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena