John Beerens GoodieBag

zaterdag 30 maart 2013



Als JohnBeerens lover mocht ook ik hun goodiebag ontvangen. Ik kon niet wachten, dus had hem meteen open gemaakt.
Mijn eerste goodiebag hoe leuk! Van de inhoud werd ik nog blijer, super leuke producten.






Toen ik de goodiebag opende zag ik dit mapje er in zitten met het bekende sticker logo van John Beerens.



In het mapje zat hét bekende beauty magazine van JohnBeerens, hoe leuk !








Een proefverpakking van de fluweelzachte voedende en zachte creme van Darphin.



Een proefverpakking van Matis, met een gezichts creme en een oog creme.
En goed nieuws, het is Parabeen vrij!





Ook vond ik deze proefverpakking, die mij meteen aansprak door het flesje en de kleur.
Een hydraterende serum op basis van sinaasappelsap water.



Hee een nagellak, of toch niet?



Nee het is een markeerstift! Gewoon een leuk hebbedingetje.



Natuurlijk kan een mok van John Beerens niet ontbreken.

En natuurlijk zaten er ook full size producten in:

J Beverly Hills Hand & Body Wash





Een lekkere hand & body wash die uit een mix van essentiële oliën bestaat van beverly hills.
€ 14,95



PUPA Luxury French Nagellak


 



 
Ook zat deze super mooie nagellak van Pupa in de goodiebag.
De matte en glitterglans nagellak duo waar je de mooiste creaties mee kan maken.

Nu met 10% korting!
€ 12,95
€ 11,66

Sunshot

Dit bruinings- en vitaminedrankje is speciaal om sneller bruint te worden en heeft tevens een lekkere smaak.
Ik had al eens gehoord van dit drankje, maar verder was het voor mij heel onbekend.
Ik ga deze dus zeker testen!


Ingrediënten:
water, fructose, orange juise concentrate (equates 3,5% juice content)
acid E 330, orange extract, flavouring, vitamines: L-ascorbic, DL-alpha-tocopheryl
acetate, beta rarotene; stabilisers: E 412, E 414, E 440, E 444, E 410; preservatives:
E 202, E 211; acidity regulator E 332;
€ 2,50

Vani-t Krush minerals creme blush













Ook kwam ik deze super mooie blush van vani-t tegen, wat een fijne blush!
Super mooie kleur en hele fijne substantie een stevige creme die lekker smeert.
De foto boven is zonder flits, en de foto onder is met flits.

Prijs- onbekend.


Bee Venom Essence Day & Night Treatment Cream










Last but not least, deze geweldige creme.
En niet zomaar aan creme, de ingrediënten zijn afkomstig van de ecologische landbouw en bevat o.a. bijenwas, stuifmeel en honing.
De geur van deze creme ruikt lichtjes naar honing, geen hele zware sterke geur.
Bee Venom stimuleert de celstofwisseling en is geschikt voor alle huidtypen, inclusief de gevoelige huidtypen. En het verstevigd kleine rimpels en voedt het huidweefsel. 
€ 39,95

Dit was de super leuke gevulde goodiebag van JohnBeerens.
Als jullie ergens een review over willen hebben hoor ik het graag!

xx Nathalie

0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena