List no. 9

maandag 21 januari 2013



List no. is een tag die veel te vinden is op verschillende blogs, deze tag sprak ook mij aan dus ik heb hem ook gemaakt. Hier in vinden jullie de negen dingen waar ik niet zonder kan.

Kijken jullie mee naar mijn List no. 9?




No. 1; Mijn mobiel.

Ik heb een Samsung ch@t als mobiel, en heb hem gepimpt met een cover sticker. Op mijn mobiel zit alleen wifi en heb dus geen abonnement, ik zit af en toe wel te twijfelen over internet op mijn mobiel want het is soms wel heel makkelijk. En niet overal is wifi.
Ik sms dus nog lekker ouderwets en kan daarom niet zonder mijn mobiel, ik moet berichtjes kunnen sturen naar mensen. En ook heb ik foto's op mijn mobiel van dingen die ik tegenkom en waar ik gauw even een foto van wil maken.

No. 2; Lippenbalsem van Yves rocher.

Mij zul je nooit zien zonder lippenbalsem, ik ben er eigenlijks gewoon verslaaft aan geloof ik.
Vooral nu in de winter met dit koude weer gebruik ik graag en vaak lippenbalsem.
Als ik het dus een keer niet bij mij heb word ik lichtelijk gek.

No. 3; Make-up.

Mij zul je ook nooit zien zonder make-up, zonder make-up voel ik mij helemaal niet prettig en ik moet dat dus gewoon dragen.
Niet dat ik er bij loop als een barbie, want zo veel make-up draag ik eigenlijks niet. Waar ik gewoon vooral niet zonder kan, zijn: Wenkbrauw poeder, oogpotlood en mascara.

No. 4; Familie.

Familie is voor iedereen belangrijk, en ik denk dat bijna niemand zonder zijn familie kan.
Zo kan ook ik niet zonder mijn familie, vooral na het overlijden van mijn vader werd ik echt wakker geschud en ga je echt na denken hoe het is zonder familie of dierbare. Ik kan dus niet zonder ze.

No. 5; Liefde.

Liefde, het is hoe je het opvat. Je liefde als in vriendje/vriendinnetje of partner of als in liefde ontvangen.
Ik heb volgende maand 2 jaar een relatie met mijn vriend en ik kan me toch geen leven zonder hem meer voor stellen. Gewoon het gevoel dat je altijd op iemand terug kan vallen, je hart kan luchten gewoon iemand die er altijd voor je is.

No. 6; Sieraden. 

Ja, sieraden.. dit is wel een gevoelig onderwerp. Eigenlijks ben ik gewoon verslaaft aan sieraden, en dan ook echt verslaaft. Ik heb gewoon een zwak voor sieraden en mijn zul je dan ook nooit zonder zien, ik draag altijd mijn standaard ringen om mijn vingers en altijd twee korte standaard kettingen. Maar soms verruil ik een ring om mijn ring voor een andere uit mijn grote collectie.
Ook kettingen heb ik in allemaal soorten en maten, van groot tot klein en van lang tot kort.
Misschien leuk om hier een keer een "mijn sieraden stash artikel" over te maken?

No. 7; Parfum.

Lekker ruiken, jummie! Naar bloemetjes, zoet of lekker volwassen, verschillende geuren heb ik in mijn bezit.
En allemaal worden ze goed gebruikt, iedere dag voor ik vertrek komt mijn bak met parfum tevoorschijn.
Hier zitten allemaal verschillende geuren in, die ik allemaal combineer met mijn gevoel van die dag.
In de winter zal ik dan ook al gauw een wat zwaardere parfum dan in de zomer, dan ga ik voor lekker zoet!

No. 8; Handcremé.

Vooral in de winter kan ik ook niet zonder mijn handcremé, ik heb een grote tube in mijn tas en die gaat overal mee heen. Zachte en verzorgde handjes wie wil dat nou niet.

No. 9; Muziek

Ik en muziek gaan altijd samen, tijdens die lange busrit naar school. Of wanneer ik even lekker afgesloten bezig wil met bijvoorbeeld school. Maar ook wanneer ik lekker op mijn laptop bezig wil.
Overal is dan wel muziek, en wat voor muziek ik luister? Ik luister veel soorten muziek, het ligt ook net aan mijn stemming. De ene keer heb ik lekkere rustige muziek op, maar de andere keer heb ik bijvoorbeeld lekkere vrolijke mee zing muziek op.
Één ding is zeker, het komt niet vaak voor dat je mij zonder muziek ziet.

Dit zijn mijn negen dingen waar ik niet zonder kan, waar kunnen jullie niet zonder?

xx Nathalie



2 reacties:

Unknown zei

Leuk om te lezen! Ik zou ook écht niet meer zonder mijn telefoon kunnen hihi :)

Anoniem zei

ik ben ook echt verslaafd aan lipgloss !
leuke tag !
nog niet heel vaak gezien (:
xoxo

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena