Brown-gold nail art

zaterdag 29 december 2012



Zo als jullie hebben kunnen lezen kan ik weer foto's uploaden en wil ik bij deze een nail art met jullie delen.

De foto's zijn een beetje aan de donkere kant omdat deze laat in de middag zijn gemaakt, toch hoop ik dat jullie dit een leuke nail art vinden.




Voor deze nail art heb ik de base coat en top coat van Hema gebruikt, van Catrice de nagellak Goldfinger en Lost in mud.
Verder heb ik de nageldroger van de Action, kunstnagelremover van Kruidvat en tot slot nail art stampy set van Essence




Als eerste beginnen met het verwijderen van oude nagellak, hiervoor gebruik ik de kunstnagelremover van Kruidvat deze werkt makkelijk en snel. Zo als je kan zien zitten er plastic haartjes in waarmee je de nagellak er af haalt.


Dit werkt als volgt, je stopt je vinger er in zo als op de foto en dan draai je het bakje met korte slagen links en rechts om, zodat de haartjes over je nagel gaan.
Na een paar keer snel heel en weer draaien is je nagel schoon en zo ga je alle vingers bij langs.


 Nu de nagels schoon zijn heb ik base coat van de Hema aangebracht, dit beschermt je nagels en zorg dat de kleur van je nagellak niet in je nagels trekt.
Zo als je kan zien zijn mijn nagels wel wat gelig, dit komt vooral omdat ik altijd nagellak draag.


 Dit liet ik even drogen (dit duurde gelukkig niet lang), toen dit droog was heb ik de mooie winterse bruine kleur van Catrice aangebracht met de naam Lost in mud.

 

 Deze lak duurt iets langer met drogen dus daarvoor gebruikte ik de nageldroger van de Action.


Nu begint het leuke werk, het stempelen!
Doe deze stappen wel snel achter elkaar, anders droog de nagellak te snel omdat het een dun laagje is.


Voor het stempelen gebruik ik dit plaatje en heb ik het middelste patroontje gekozen.
Ik heb dit stempel plaatje er zelf los bij gekocht dus deze zit niet in het doosje zelf.


 Hier op doe je wat nagellak, ik heb hiervoor Goldfinger van Catrice genomen.

 

Vervolgens neem je het schrapertje en schraap je het nagellak van het plaatje af.
Door de inkeping in het plaatje blijft de nagellak mooi in je patroontje zitten.

 

Tot slot druk je de stempel op je patroontje en kijk je of hij goed op je stempel zit.
Nu kan je het patroontje op je nagel drukken.

Tot slot breng je nog wat Top coat aan, ik gebruikte hem van de Hema
En je bent klaar voor oud en nieuw!
                                         
xxx Nathalie

0 reacties:

Een reactie posten

Thalies-life Copyright © 2013. Mogelijk gemaakt door Blogger.

© Thaliee, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena